Sista dagen på Pressbyrån!

Skönt, nu har den sista dagen tagit slut och den slutade lyckligt. Jag började klockan 9.30 och slutade 15.00. Jag fortsatte med min vanliga sysslor; baka, packa upp varor osv. men jag fick även räkna pengar i kassan. Kul att de verkar känna ett stort förtroende för mig :)

Som belöning för mina insatser hos dem under veckan fick jag massa kanelbullar, som jag för övrigt har suktat efter hela veckan, choklad och tuggummin. Eftersom de inte kan ta emot folk under 18 år för sommarjobb så sa min handledare Sofia att jag kan komma dit och extrajobba lite i vinter istället om jag vill. Det skulle kännas bra att tjäna lite extra pengar och jag skulle gärna vilja hjälpa till men jag får se om jag har tid. Hon sa iallafall att jag skulle ringa i vinter om jag vill komma tillbaks och att jag är mer än välkommen tillbaka. Jag sa att jag vill komma tillbaks och att jag ska ringa henne.

Det känns skönt att arbetsveckan är slut och det känns bra att de var näjda med min hjälp. Det har varit ganska kul och jag har rört på mig en hel del om man jämför med hur LITE man rör på sig i skolan. Det har varit skönt. Nu är jag astrött och det känns skönt att det är helg.
Nästa vecka väntar café! :D

Ciao!
//Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0