Prao Dag 3

Så var då den tredje praodagen avklarad och bara två återstår, på pressbyrån iallafall :)
Arbetssysslorna känns bra här. Idag har jag återigen fått fylla på varor, bakat bullar men även packat upp tidningar och kontrollerat följesedlar. Det kanske låter lite enformigt men det är helt okej, men det hade varit SÅ MYCKET ROLIGARE om man hade fått ha sina egna kläder på sig!
Eller åtminstone några arbetskläder som ser okej ut. Eller om man hade fått slippa ha keps på sig.
Jag hade känt mig mycket mer bekväm med mina egna kläder men jag står såklart ut utan att klaga. Jag vill ju inte vara en börda för dem som jobbar där. Det är ändå inte dem som bestämmer vilka kläder man måste ha på sig. Min handledare är förövrigt väldigt snäll och hjälpsam och det verkar finnas en bra sammanhållning och god stämning mellan personalen. De hjälper varandra, samarbetar och verkar trivas med varandra.
Idag började jag klockan 9.30 och slutade klockan 14.00.

Ciao!
//Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0